Let op! Ons kantoor is op 2e paasdag - maandag 1 april gesloten

Inkassier introduceert vernieuwd en verbeterd klantenportaal

Bij Inkassier heeft u altijd direct inzicht in de lopende en afgesloten dossiers die u aan ons heeft overgedragen. In ons vernieuwde klantenportaal vindt u alle zaken terug die u van ons eerdere klantomgeving gewend bent, zoals ontvangen betalingen, tussentijdse afdrachten en het verloop van uw dossiers. Wij hebben ons klantenportaal vernieuwd en verbeterd zodat u nog overzichtelijker en met meer inzicht al uw zaken kan regelen. Welke nieuwe features kunt u verwachten?

27 juni 2022

Deel informatie

Gepersonaliseerde rapporten

In het verleden vulden wij naar wens uw klantenportaal met specifieke rapportages of grafische weergaves. Vanaf nu bent u niet meer afhankelijk van Inkassier voor deze rapporten, maar kiest u zelf waar u inzicht in wilt verkrijgen. In de nieuwe rapportage tool selecteert u alle relevante gegevens zoals het dossiernummer, de stand van zaken, de betalingen, tussentijds afgedragen bedragen en daarnaast kunt u de frequentie bepalen waarin u het rapport wilt ontvangen. Tot slot heeft u de mogelijkheid om een notificatie per e-mail te ontvangen als het rapport klaar staat.

Gebruiksniveaus beheren

In ons vernieuwde klantenportaal kunt u zelf gemakkelijk gebruiksniveaus beheren. Geef gebruikers toegang, beheer rechten en verwijder inactieve gebruikers. 

Openheid op dossierniveau

Wij bieden volledige openheid op dossierniveau, zowel financieel als operationeel. Per dossier heeft u inzicht in de tijdlijn, facturen, betalingen, documenten, financiën en communicatie. In het financieel overzicht vindt u, naast de hoofdsom, ook alle kosten uitgesplitst. Hierdoor heeft u altijd volledig inzicht in de financiën.

AVG-proof

Vanaf heden kunt u communiceren via ons ons portaal: nieuwe dossiers aanleveren, betalingen melden, dossiers sluiten en rapportages bekijken. Hierdoor zijn uw persoonsgegevens beter en volledig volgens de Algemene verordening gegevens (AVG) beveiligd.

24/7 up to date

In ons klantenportaal heeft u 24/7 realtime inzicht in alle dossiers die u aan ons heeft overgedragen. Zo bent u altijd op de hoogte van uw dossiers.

Meer weten?

Op dit moment rollen wij ons vernieuwde portaal uit bij onze klanten. Wilt u meer informatie over ons klantenportaal of wilt u een demo proberen? Neem contact met ons op.

Actueel & tips

Bekijk overzicht

Gekopieerd naar het klembord.